måndag 2 november 2009

helgen

I Lördag va jag ute med min underbara vän Emma, Hade så roligt! va så skönt att få komma út lite, behöver komma ifrån både man å barn en kväll. Tack Emma för en underbart rolig kväll.. får vi göra om snart igen!!

Igår va vi och åt på kinan.. firade morfar som blir 75 i veckan! Va hela familjen med respektive.. va jätte trevligt.. inte ofta man är ute å äter allihopa!!

Jaha, å idag ska jag vara med Ida, funderar på om jag ska dra med henne å köpa farsdag pressent till Cleas, skönt att ha det gjort så behöver man inte göra det till helgen... :)
Ska ha visning på huset idag.. hoppas verkligen att någon vill ha det!! vill bara bli av med det nu!! har varit uppe hela helgen å grejat i huset så nu är det nästan tomt.. bara förrådet kvar!! å städningen förståss!!

Nä om man skulle göra ett ryck här hemma, packa upp lite kartonger kanske?? eller kanske mysa med Leo, Mycket bättre!!
Ha en underbar dag! Puss & Kram

1 kommentar:

  1. tack själv gumman <3 det va den roligaste kvällen jag har haft på väldigt länge :)
    Du e bäst gumman min <3 puss på dig

    SvaraRadera