torsdag 19 november 2009

mammig??

Har varit å hälsat på Evelina idag... har inte träffat henne på några månader! Va jätte trevligt att ses igen.. får ses lite oftare nu å inte låta det gå månader i mellen!!
När jag kom hem så lagade jag kycklinggryta.. blev faktiskt jätte god... improviserade men det funkade ju det med!!!

Har varit å tränat idag med.. box impact! Fy fan va jobbigt det va.. men roligt!! Kanske inte helt min grej men någon gång i bland kan man ju gå dit å avreagera sig!! När jag kom hem skrek Leo hysteriskt hade tydligen varit sån i stort sätt hela tiden jag va borta, å när jag tog han när jag kom hem blev han tyst, när jag skulle gå å duscha blev han ledsen igen.. är detta början på att bli mammig?? Det hoppas jag verkligen inte, vill ju att han ska vara glad när han får vara med pappa!! jaja.. hoppas att det bara va en engångs grej!!

Imorgon ska jag åka å handla så bli så skönt att ha mat hemma igen :) har ju mat hemma men alltid skönt att fylla på lite nytt!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!! Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar