onsdag 2 december 2009

fy mig!!

Leo vaknade kl 4 imorse.. då va man trött, men som tur va så låg han å halvsov i sin säng till 5.30 å då gick älsklingen upp med honom.. å innan han åkte till jobbet så fick han honom å somna om så han vaknade 8.30 så lite sovmorgon idag.. inte helt fel!! :)
Råkade visst ha Claes Bankomatkort på mig inte så va tvungen att åka till hans jobba och lämna det.. efter det åkte jag till apoteket å när jag kom ut därifrån så hade jag fått böter.. hade visst råkat ställa mig på handikapp, missade helt det!! ´fy mig!! Träffade syrran en stund också, va på systemet å handlade vin till mig.. gott att ha hemma till helgen!! :) eller kanske tills ikväll ;)
Blev en fika på "nyfiken" också!!

Nu är jag äntligen hemma.. Lilleman sover å jag kollar på förlossningskliniken...!!
Ikväll ska jag hem till Ida å baka lussekatter, Längtar!!
ha en bra dag!! Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar