fredag 11 december 2009

klippt mig!

Sitter å kollar på tv, å Leo springer omkring i sin gåstol :) så sööööt!!
Igår fick jag äntligen tummen ur att klippa mig... va verkligen behövigt!! Blev faktiskt jätte nöjd.. kortare än vanligt men det blev fint!
Efter det åkte jag å hälsade på mamma på jobbet.. är så roligt att komma dit för alla tanter å gubbar blir sååå glada.. (även mormor blir det)
Va iväg på en grej med ida igår med, väldigt intressant å handlade gjorde jag också :) ovanligt att man gör det när man är på sånt!!

Idag ska jag nog åka en sväng till stenungsund med Ida måste handla dom sista julklapparna till Tommie & Nicke å kanske köpa en kjol till mig själv som jag kan ha imorgon på revyn vi ska på!!! :)
Efter det får jag nog åka hem å dammsuga, får ju besök ikväll :)
Nu ska jag pussa på älsklingen innan han åker till jobbet, sen blir det mys i soffan med Leo!

Puss & Kram
Älskar min familj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar