torsdag 3 december 2009

3/12

hade tänkt jag skulle ha en hemma dag idag.. men så blev det inte! Åkte med mamma till morfar å satte upp julgardiner å drack kaffe!! Sen blev det en handling på city gross.. va behövligt!! köpte choklad å jordgubbar, ska äta chokladfondy (eller va det heter) ikväll... :) så gott att doppa jordgubar å banan i den smälta chokladen!! *mums*
pappa kom förbi en sväng förut innan han skulle köra Linda till julbord, hjälpte honom med en sak på datorn... fick oss en kopp kaffe oxå!!
Har fått badat Leo nu på kvällen också å efter badet somnade han gott i min famn.. kunde inte med att väcka honom så han somnade kl 18.00 så jag får la gå upp med tuppen imorgon tack vare detta.. men det får det vara värt, han va jätte trött!!

va hos Ida igår å bakade lussebullar.. blev sket gooooa.. vi är så duktiga!!! Någon som har lust att komma på adventskaffe med lussebullar å pepparkakor på söndag kanske?? har även glögg om så önskas!! bara att höra av sig i så fall :)

Imorgon är det äntligen Fredag.. ska bara vara hemma å mysa hela kvällen imorgon.. har ju varit någonting varje kväll dom senaste helgerna!! Lördag kväll ska jag jobba!!

Ska även börja jobba lite i hemtjänsten på kvällarna.. inte fel med lite extra pengar.. kan man ju spara lite föräldradagar å vara hemma lite längre än till april.. hoppas på att jag kan vara hemma till Augusti nästa år!! men vi får la se!!

ha nu en bra kväll.. puss & kram

1 kommentar:

  1. hihi jag kanske kan komma förbi :) ja e ledig imån till kl 22 så vikanske kan ses imån :D saknar dig min älskade vän hihi
    Ringer imån puss puss

    SvaraRadera