lördag 19 december 2009

Håller tummarna!!

jaha, var ska man börja..
Pratade med mäklaren i Torsdags, å på måndag ska vi skriva papper på huset med dom nya ägarna :) Känns så skönt att bli av med det.. Nu kan man slappna av å fira jul utan att ha det hängandes över oss!!
Igår hände inte så mycket, Claes låg med hög feber hela kvällen å jag kollade på en film..
Å idag har jag jobbat å Claes har varit hos sina föräldrar, när vi kom hem började vi tvätta å håller fortfarande på.. har tvättat massa maskiner känns så gott å fått det gjort, tvättat täcken, kuddar, lakan, käder, mattor.. :) hahaha,, allt!! :)
Imorgon blir det jobb igen.. skulle börjat kl 11 men få komma in 8 istället men tror jag går lite tidigare imorgon då :)


Ha nu en fortsatt bra kväll.. själv ska jag hålla alla tummar jag ha på att The playtones ska vinna dansbandskampen!!
Puss hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar