tisdag 8 december 2009

jobba :)

Ska strax åka å jobba.. ska börja jobba lite extra i hemtjänsten, kan vara skönt att få in lute extra pengar plus att jag kan komma ut å träffa lite nytt folk! Så idag är claes hemma å är pappaledig, senare tänkte jag försöka jobba bara kvällar å helger så Claes inte behöver ta pappadagarn!
Ikväll är det innebandy också.. känns verkligen som man är borta hela dagen idag.. hur ska detta gå en HEL dag utan min lilleprins.. kommer ju sakna ihjäl mig!! men det ska nog gå bra!! :)
Är nått nästan varje kväll denna veckan.. Mån: Cleas innebandy, Tisdag: jag inebandy, Onsdag: är det ingenting blir till att mysa med familjen, Torsdag; ska jag iväg på en grej med ida å claes har möte, Fredag; tacokväll med Jenny & Örnie, Lördag: ska på virus i bataljonen på lisebergs teatern!
Verkligen fullbokad :)

nä om man skulle gå in å pussa lite på mina älsklingar innan jag åker!!
Puss & Kram

3 kommentarer:

  1. Hej! Okej va jobbigt.. Hoppas det blir bättre snart.. Va har du för dig annars da? hur länge skall du vara mammaledig? kram

    SvaraRadera
  2. Okej men det är ju bra.. Skönt att ha vänner som har barn med.. Hur blir julen för er? Våran blir lugn, lillen är ju bara ca 3 veckor :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Okej trevligt.. Vi skall en asväng till mina föräldra och sen en stund till christopher mamma.. Det blir en lugn jul.. Kramar

    SvaraRadera