torsdag 3 september 2009

ÖF

Igår va jag med min vän Stephanie, åkte hem till henne i Olseröd å ställde bilen sen promenerade vi ner till kungälv för att gå till öppna förskolan med barnen.. Va riktigt trevlig, träffa lite andra mammor å deras barn!! Efter det gick vi en sväng på västra gatan sen gick vi upp till henne igen.. en lång promenad.. så gott!! tog en fika hos henne å skvallrade lite :) Claes kom också dit å drack kaffe efter jobbet!! Bestämmde att dom skulle komma upp till oss på Fredag, alltså imorgon :) ska bli jätte trevligt!!

Min lilla älskling är jätte hård i magen tycker så synd om honom så fort han försöker baja så skriker han som en stucken gris.. Man känner sig så hjälplös har gjort allt jag kan med inget hjälper.. får hoppas att det släpper idag!!

Nu ska jag sätta på en kanna kaffe för snart är mamma här, ska greja inför visningen!!
Uppdaterar igen lite senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar