söndag 13 september 2009

helgen

I fredags gick jag upp tidigt å åkte in till kungälv å lämnade Leo hos Moster, efter det mötte jag upp Jenny å sissi på friskis & svettis.. fick oss ett gott träningspass på morgonen.. kändes så jävla gött när man va klar.. gjort något vettigt på morgonen å ändå ha hela dagen framför sig!!
Efter träningen hämtade jag LeoMan å åkte hem till Memmiz va där hela dagen, sen hämtade Claes Leo å jag å emma gjorde oss i ordning för Malins fest..

I Lördags va vi å kollade på lägenheten vi har sökt.. ska tacka ja till den på måndag, så går allt som det ska så flyttar vi la 1 november :) :) :)
Träffade Örnie å Jenny å gick en sväng i fontin sen blev det pizza å spel hemma hos dom..
När vi kom hem kollade vi på wallander, skulden!!! Bra film!!

Nu ska vi snart in till Kungälv å hämta claes bil.. å kanske ta en promenad!! eller hälsa på någon å ta en kaffe kanske..??!!

Imorgon ska jag å LeoMan till BVC ska bli så kul å se hur mycket han har växt!!
ja just det ha ska ju vacceneras också.. det är ju inte lika kul.. stackars barn!!
Skriver lite om det imorgon!!
En en underbar dag.. puss å kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar