måndag 21 september 2009

Duktig.. :)

Fick det första budet på huset idag.. kommer en till och tittar på det på Onsdag så då hoppas vi på en budgivning!
På Onsdag ska vi även skriva kontrakt på lägenheten :) Nu längtar jag snart ihjäl mig till flytten!!

Idag har jag varit duktig.. förberedde maten imorse.. sen åkte jag å mötte mamma & lillsyrran på stenungstorg, fick köpt mig en ny skötväska, efter det åkte jag med hem till mamma å lunchade.. :) När jag kom hem gjorde jag klart maten.. blev en kött & korv gryta, gjorde ett jätte storkok så nu har vi mat till X antal middagar till.. så skönt att ha i frysen när man inte orkar laga mat! Å Claes kan även ta med till jobbet!
Efter maten badade jag Leo.. å klippte hans naglar!

Nu sitter jag i soffan med en son som vägrar att sova.. Han får la vara vaken en stund till då.. Claes är ju inte hemma så det är mysigt att ha någon att gosa med!!

ha en trevlig kväll alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar