torsdag 17 september 2009

lite allt möjligt!!

God morgon

I Tisdags gick jag upp med tuppen för att åka till öppna förskolan i Kode med Jenny å Liam, Vi har inte varit där innan så det va kul att test.. tänkte vi skulle åka runt till några olika förskolor å kolla lägen så kan man ju bestämma sen var man tyckte det va bäst!!
Eftersom vi snart flyttar till kungälv så kan det ju vara kul att se vad kungälvs kommun har att erbjuda, Vet ju att det inte kommer vara lika bra som lilla edets Öpnna förskola men det får gå bara vi får bo i Kungälv igen!! :)

Tackat JA till lägenheten har jag gjort också.. nu hoppas vi bara på att det går igenom.. dom skulle kolla upp massa grejer å sen se om vi blir godkännda!! men varför skullle vi inte bli det igentligen.. har ju inkommster båda två å inga betalnings anmärkningar så jag tror ju att vi kommer få den!!

Igår gick jag upp vid 6 för att lämna in bilen, för att göra en framvagns inställning.. men när dom hissat upp bilen å skulle börja visade det sig att stabeliserings staget ( eller hur det nu stavas) va av.. ( va alltså farligt att köra med bilen) så jag fick ringa å väcka Linda så fick hom komma å passa Leo så fick jag å Erika låna Antons bil och åka till biltema å köpa ett nytt.. fick fixat det så nu är bilen bra igen.. men han ju inte å göra framvagns inställningen så får lämna in å göra det en annan dag!

Nu ska jag gå upp ur sängen å käka lite frukost sen blir det mys hemma med Leo hela dagen!!

Älskar verkligen min son mest i världen även om han väcker mig kl 6
på morgonen så är han helt underbara ändå :)

Puss & Kram Therese & Leo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar