tisdag 1 september 2009

lite om mycket!!

Igår va jag med syrran på jobbet å inventerade.. gott å komma ut lite bland folk å tjäna lite pengar!! :) men jag va väldigt trött när jag kom hem å även när Leo vaknade kl 06.30 imorse!!

Idag har jag bara varit hemma, fått städat lite å det är ju aldrig fel..!! Hade hoppats på att få spela lite innebandy idag men vi blir för lite folk.. några är sjuka å några jobbar!! Tråkigt!! men får ladda tills nästa vecka istället!! Får försöka greja lite hemma nu innan visningen!!

Imorgon ska jag med Stephanie på öppna förskolan i kungälv.. se hur det är där, nu när man snart ska tillbaka till kungälv så kan det ju vara bra å o kollat runt lite på deras ÖF också!!
Ska börja gå med Jenny & Liam någon gång i vekan också.. får hoppas dom blir friska snart bara.. *Krya på er*

dax att börja med maten kanske.. idag får det bli korv stroganoff!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar