torsdag 24 september 2009

Myspys

Liggen i sängen å myser med min underbara son.. :) Finns inget underbarare än å vakna på morgonen å lyfta över Leo till våran säng å bara ligga å mysa en stund innan man går upp!! *älska* Skulle nog kunna ligga här hela dagen å bara kramas!!

Hade ju visning på huset igår.. å det verkade som det gick bra, tror dom va intresserade men dom ville fundera på det över natten så mäklaren skulle la ringa till dom idag å kolla om dom ska lägga ett bud :)

Va å shopade lite igår, fick handlat mig en jacka.. :) eller älsklingen köpte den till mig :) också fick jag köpt mig ett par höga stövlar, så fina!! Riktigt nöjd!!

Spelade innebandy i Måndags å har fortfarande ont, kanske skulle ringa MVC å kolla vad det kan vara, borde la inte ha ont 5 månader efter Leo kommit??!! Eller??

allt för nu!! ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar