torsdag 8 september 2011

verkar som vi får hjälp.....

Idag fick vi hem ett brev från kronofogden och dom ville att vi skulle komplettera med lite uppgifter så det verkar ju som dom kommer hjälpa oss med detta :) kan ju hoppas det iaf!
Va uppe vid huset en sväng å kollade, la in posten i huset å så för brevådan började bli full.. och så skulle vi kolla om dom varit där, men icke kan ju hoppas att dom kommer upp i helgen när vi är där! Men ser dom att vi är där så åker la dom...!! men då tänker jag jaga dom tills dom stannar för nu vill jag bara ha tag på dom!
Efter vi hade varit vid huset åkte vi upp till C bros och C hjälpte honom med taket, va en kranbil där som lyfte upp pallar med takplattor som dom skulle plocka av, tog sin lilla tid va hemma strax innan 21.30. Men jag hade iaf trevligt satt och pratade med A-B om massa skit :)

Nu är jag äntligen ledig, Fredag, Lördag & Söndag :) och imorgon är det 3 årig förlovningsdag :) Synd att man inte fått hyran för i så fall kunde man ju gått ut å ätit å kollat på en bio men eftersom idioterna har problem så blir det ingen så vi får la fixa myskväll här hemma med levande ljus å något gott att äta, inte helt fy skamm det heller :)
Och då kan ju våran lille prins vara med å fira också för skulle man gått ut hade han ju inte kunnat följa med eftersom vi skulle gått på bio också.

Nä om man skulle krypa till sängs kanske, är skit trött!
Hörs imorgon igen om jag inte har datorförbud under myskvällen :)

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar