måndag 5 september 2011

fortsättning....

Även idag har vi försökt få tag på idioterna men utan resultat, så vi bestämde oss för att kontakta kronofogden och be dom om hjälp.
Så nu är papper inskickade dit så nu får vi hoppas att det händer någonting!
Men snäll som jag är så skickade jag ett sms och sa det att hör ni inte av er idag så skickar jag videre ärender till kronofogden, men inte ens då hade dom vett att ringa!
Så dom gräver sin egna grav!

Idag har jag fått tränat och det va så skönt att få ta ut sig till max och bli av med lite av aggrissionerna.. jag är så fruktansvert arg så jag vet inte vart jag ska göra av all ilska så träningen hjälper mig iaf att bli av med en del!

Just det ja, har ju även börjat med vikt väktarna så än så länge har jag gått ner 1,8 kg på 2 veckor.. men idag gick det åt helvete, har precis vräkt i mig godis för att att någonstans långt i i min hjärna så trodde jag att jag skulle må bättre av det, men nu i efterhand kan jag meddela att det inte fungerade!!
Så imorgon blir det till att ta nya tag å nu jävlar ska jag ge allt för nu ska alla överskotts kilorna BORT!!! Kommer även här i bloggen berätta hur det går för dom som är intresserade!


Ha det nu så bra så hörs vi imorgon igen!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar