söndag 11 september 2011

Äntligen fick vi tag på dom...............

Idag åkte jag å Leo ner till ankdammen å lekte en stund innan regnen. efter det åkte vi å hämtade Claes och sen min syster som vill skulle köra till hennes jobb så hon kunde hämta sin bil, men bakfull som hon va så fick jag köra hem hennes bil så när vi lämnat henne å bilen så åkte vi ut till Claes föräldrar å hälsade på. När vi skulle sätta oss å äta så ringer nya hyresgästen som är uppe vid huset och städar och säger att dom gamla hyresgästerna hade kommit dit. Så på ca 5 sekunder sitter jag å Claes i bilen och snittar typ 110 upp till huset för att hinna dit innan dom han åka där ifrån, för nu såg vi våran chans att äntligen få prata med dom eftersom dom fortfarande inte svarat i telefonen.
När vi kom upp efter ca 30 min så hade dom precis satt sig i bilen för att åka där ifrån, men som tur va han vi precis köra in bakom dom så dom inte kom ut så dom va tvugna att prata med oss.
Men som vanlit va dom helt hjärndöda.. när vi frågar varför dom inte hör av sig eller svarar i telefonen får vi till svar att "vi har inga pengar på mobilen" Men när fan börjar det kosta pengar när man svarar i telefonen då?!?!?!?!!?!?! Idioter!!!
Och hon gjorde ju klart för oss att hon tänker minsann aldrig ta något med mig igen för jag har varit så himla otrevlig och tyken, men konstigt för va har inte dom varit liksom, jag har ju iaf försökt att vara trevlig på meddelanden men hon har ju inte ens försökt utan svurit och hotat i typ alla sms hon skickat sen dom blev uppsagda! men men jag har iaf ryggen fri om dom skulle börja tjöta!

Men som vanligt va det bara massa dåliga ursäkter å lögner, man börjar ju undra om dom på allvar tror att vi går på skitsnacket.
I så fall har dom VÄLDIGT fel!
Men hennes bror va med där uppe nu och sa att han skulle fixa fram pengarna så vi skulle få dom ikväll så nu får vi hoppas att dom kommer förbi med dom!
Isåfall kan jag ju dra tillbaka anmälan hos kronofogden..!

Nä nu ska jag slappa framför tv och vänta på att pengarna ska bli levererade... ha en bra kväll!!
puss & Kram

(anledningen till att jag skriver om allt här är inte för att söka medlidande utan för att får skriva av mig alla aggrissioner och ha allt dokumenterat om det skulle bli några problem framöver inte lätt att komma ihåg allt och vilka datum det handlar om annars)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar