onsdag 7 september 2011

skratt & tårar...




Efter en vecka utan varken pengar eller kontakt så bestämde vi oss för att skicka ett sms om vräkning till dom så från och med Måndag 12/9 så är dom vräkta så kommer dom inte å hämtar sina grejer innan dess så slänger vi skiten så kan vi börja städa å renovera för dom nya hyresgästerna! Men snälla som dom är så har dom sagt att dom kan hjälpa oss att fixa i ordning där uppe :) Tack snälla ni, underlättar en massa ska ni veta!



Idag har varit en dag bestående av både skratt, tårar och irritation! Bryter ihop för minsta lilla känner jag men ett å annat skratt har det blivit iaf.

Kanske ska vara irriterad å ledsen oftare för då blir ju hela lägenheter storstädat och all tvätt tvättad (till och med dukar & mattor)




Men tyvärr mår jag väldigt dålig av att bråka med denna personen, har inte lång till tårar bara jag tänker på det men ibland så måste man säga vad man tycker, tänker och känner och visst nu i efterhand så kan jag väl kanske tycka att jag va lite väl elak men å andra sidan så va du inte heller helt snäll... För jag vill ju bara ha någon att prata med! Jag begär inte om hjälp för ingen kan hjälpa oss inte ens vi själva kan ju göra något, men ibland behöver man bara någon att prata med som lyssnar och säger att allt löser sig tillslut!

Blir bara så ledsen när du inte finns där när jag ringer å vill prata, tror inte riktigt att du förstår hur jobbigt jag har haft det och hur stort behov jag har av att prata av mig, håller allt innom mig och mår bara sämre av det.. Men vill du inte hjälpa mig eller lyssna på mina problem så ska jag inte besvära dig!



Nä nu ska jag strax kolla på efterlyst så nu ska jag bädda ner mig i soffan å tycka lite synd om mig själv igen, men först ska jag upp till tvättstugan.


Puss & Kram
















2 kommentarer:

  1. Du kan alltid ringa mig om du vill prata... Finns här å fet hoppas jag att du vet... Kramar

    SvaraRadera
  2. Hejsan !!! Du vet att vi håller det vi lovar vi hjälps åt så blir det bra sedan !!! du kan bara ringa om du vill prata av dej ! jag vill inte ringa dej för du kan ju jobba ,,,,Men jag finns för dej gumman !!! mega kram Lotta

    SvaraRadera