tisdag 6 september 2011

lite ljus i detta mörker...

inget nytt om hyresgäsertna idag så idag får jag blogga om annat!
Har en son som ett par ggr om dagen kläcker ur sig faan så fårt ha inte får som han vill eller vi säger emot honom.. hmm kanske skulle vara på tiden att tänka på vad man säger när han är i närheten, för just nu snappar han upp ALLT man säger!! Han är ju bara så underbar, nu säger jag till honom att sluta trycka på tangenterna när jag skriver å till svar får man "Okej mamma" haha inte ofta han är så snäll å lyssnar på vad jag säger :)

Idag kom ett ljus i detta märker och elende,måste erkänna ett denna helgen har jag syndat en del, McDonalds, en hel del alkohol och igår godis. Min tanke va ju att detta har ju gått käpp rätt åt helvete jag har la gått upp det jag hade gått ner, men tog ändå tjuren vid hornen och åkte ner till vikt väktarna för att väga mig, precis innan jag klev upp på vågen va jag ju bara tvungen att säga att jag har syndat en hel del i helgen så hon visste det innan resultatet visade sig.. väll uppe på vågen så säger hon "det märks inte" jag hade alltså gått ner 1,2kg så samanlagt på 3 veckor hade jag gått ner 3 kg så jag fick en guldstjärna idag :) Så GLAD och så himla nöjd med mig själv :)

Nu är Claes på skyttet och Leos kompis har gått hem så nu får det bli mys i soffan framför tv:n.
ha det så bra!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar