onsdag 27 april 2011

Underbar helg

Påsken har varit helt underbar, fredags kvällen spenderade vi med Jessica, Molle och Theo grillade och hade det gött :) lördagen va vi i Kode å grillade och efter det så åkte vi hem till Jessica och dom å käkade påsk middag avslutade kvällen på kåken... Hade as trevligt! På söndagen va vi ute vid havet och fiskade med Mattias, Michaela och barnen.. Grillade men det fick bli korv för någon fisk blev det inte!
Har även fått solar en del så just nu är jag inte blekast i Kungälv iaf!

imorgon ska jag nog träffa Jessica å theo en sväng innan jag åket till jobbet och gör kvällen!
Och på fredag ska jag träffa ida å lille Ted ska gå på vikinga marknaden och jag ska även på en jobb intervju och på kvällen blir det fredagsmys med familjen för sen ska jag jobba hela helgen!

Nu ska jag nana!
Puss & kram

1 kommentar:

  1. hur gick de med linas matkasse???... har inte hört någon sumering om hur de gick?? =)

    SvaraRadera