tisdag 19 april 2011

Borta bra men hemma bäst...
















Nu är jag äntligen hemma efter 2 fantastiska dagar på en kurs på Hällsnäs konferens & Affärskubb.
Har fått en "utbildning" inom personlig assistans, va 18 st assistenter från olika brukare som kunde prata, diskutera och komma med idéer till varandra. va jätte bra verkligen känner mig mycket starkare som person och mer motiverad till att jobba på ett helt annat sätt med en annan syn på assistent jobbet!

Första dagen avslutades med 3 rätters middag och Quiz men live uppträdande!

Va så jäkla roligt!

Haft fantastiskt väder så har allt får lite (röd) färg under dom stunderna vi kunde sitta ute!
I maj ska vi tillbaka och jag hoppas det blir lika bra nästa gång!


Men jag måste ju säga att jag är så glad att vara hemma hos min familj.

Har saknat dom massa!

Nu ska jag bädda ner mig i min säng och mysa med min älsklig!!


Imorgon kommer LÖNEN :)

då ska det STOR handlas!!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar