söndag 10 april 2011

Nu är den här...


Idag blir det kalas för min prins som fyller 2 år på tisdag!
Så just nu väntar jag på att nyckeln till lokalen ska lämnas tillbaka så vi kan hämta ut den, men har vi otur så lämnas den in vid 12 och då har vi en timme på oss att göra färdigt allt, men förhoppningsvis så kanske vi får lite hjälp!!

hade en underbar dag igår i solen,
började med att jag å Leo åkte ut på lite uppdrag medan Claes va på kåken å grejade,
När vi kom hem så satte jag i gång å tvättade å mellan maskinerna satt vi på bänkarna utanför tvättstuga å solade å tjötade med grannarna som också satt där och Leo lekte med grannbarnen :) Va helt vindstilla där vi satt då det kändes ju som man satt i en bastu en det va så jäkla härligt, nu är våren här


Nu ska jag äta lite frukost och börja plocka fram allt som ska upp till lokalen, och vid 11 ska jag hämta tårtorna! (bilder på tårtorna kommer senare)
Ha en bra dag i vårvädret!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar