måndag 4 april 2011

arg så jag kokar!



jag är så arg så jag kokar, dessa hyresgäster vi har i huset är jag fan inte riktiga.
Har ju ett kontrakt på att vi ska ha hyran siste varje månad, och vi har fortfarande inte fått den och så här va det förra månaden med, hon lovade oss pengar i fredags men då fick vi inga sen lovade hon att pengarna skulle vara inne på våran konto idag och jag har då inte sett röken av några pengar, skickade meddelande till henne förut och sa att pengarna MÅSTE in på kontot idag för vi ska till Ullared imorgon (nu har vi sparade pengar till det, men det vet ju inte hon) och hon bara skiter i att svara när man hör av sig, vet fan inte vad jag ska göra..?! Håller på att bli tokig på henne. Är väldigt glad att det är en bit att åka dit annars hade jag fan slängt ut dom med huvudet före! Är inte pengarna inne imorgon så får hon ett samtal som jag själv inte skulle villa ha!!!

Nog om det va bara tvungen att skriva av mig lite!
Som jag skrivit ska vi till ullared imorgon men Jessica & Molle, vi ska handla handla grejer till det kommande 2 års kalaset och jag ska även köpa lite nya kläder till mig själv får ju passa på den Leo inte behöver något :)
Har även fått lite beställning jag inte ska glömma av att köpa!! :)

Inatt va första gången någonsin som Leo sov mellan mig å Claes i sängen så jag har sovit som en kratta hela natten, så är aningens trött idag.. hoppas att han sover bättre inatt, troligen så drömde han något konstigt inatt därför han vaknade å va så ledsen å ville sova hos oss!

Nu ska jag snart kolla på "en unge i minuten" och äta lite kvällsmat!
ha en bra kväll!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar