fredag 1 april 2011

så glad :D

Idag har jag haft en hel dag med Ida & Ted.. dom kom hit vid 11 och då drack vi lite kaffe å tjötade massa skit, vid 13 tog vi oss en lunch och efter det gick vi en promenad så ungarna fick sova en stund, båda somnade på 2 sekunder i vagnarna :) trötta killar! När vi kom tillbaka kom även Erika å Anton hit, erika ville träffa Leo och våran pappa som också skulle komma för jag skulle hjälpa honom med å starta sin nya Iphone, så hade äna fullt hus här tillslut! Fick startat pappas telefon och även visat lite hur den fungerar! Får se om han kommer på hur man ringer ifrån den :)

När alla hade åkt hem så åkte jag å Leo till mamma där jag tidigare hade bjudit in mig själv för dom skulle äta räkor och Claes är på poker ikväll och jag ville inte sitta själv! Det va smaskens med räkor!!

Nu är vi hemma och Leo sover så jag har fått duschat och lagt mig i sängen, tänkte jag skulle sova så jag orkar upp och jobba imorgon. Men jag vet ju att reprisen på BB kommer 00.55 och den är jag ju väldigt sugen på att se så vi får la se om jag är smart och sover eller om jag är dum och måste vara trött hela dagen imorgon :)

Efter jobbet imorgon ska vi på 30års kalas, bjuds på smörgåstårta, öl och vin men för min del blir det lugn på alkoholfronten för jag ska ju jobba på söndag igen, ska ju ha med oss Leo så det blir en tidig kväll för oss men trevligt ska det bli!!

Måste ju bara berätta att Leo äntligen ska få en kusin på min sida av släkten, Jag ska bli FASTER :) är så otroligt glad för brorsan och Zaras skull! Massa grattis till er!

Om jag ska hinna somna innnan kl 00.55 så får jag nog sluta skriva nu och lägga mig och försöka sova! Ha en fantastisk helg! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar