tisdag 3 maj 2011

liten uppdatering

Nu va det ett tag sen jag skrev igen.. men dagarna rullar på som vanligt med jobb å massa mys med familjen.
I fredags va jag på arbetsintervju och idag ringde dom och ville träffa mig igen så detta känns faktiskt ganska lovande :)
Imorgon åker Cleas till Norge och ska vara borta tills på tisdag så då ska jag å Leo klara oss själva.. kommer bli tomt här men kul för älsklingen att hitta på något.
Så på Söndag ska jag å Leo på dop. undra hur det ska gå, kommer han sitta stilla i kyrkan eller kommer man behöva gå ut?? Jag tror eller hoppas han kommer fixa det exemplariskt!

Till helgen ska jag försöka hitta på massa roligt med min underbara son.. har lite idéer om vad vi ska göra och känner jag min son rätt kommer han ÄLSKA det :)
Kommer berätta mer om det efter helgen :)

Nu ska jag lägga mig på soffan å vänta på att mina älsklingar ska komma hem så jag å stora älsklingen kan äta räkor å mysa resten av kvällen :)

1 kommentar:

  1. Hej. Inte varit hemma så därför det tagit tid med svar om kosläpp. Ni är välkommna. På torsdag blir det. kl 19.00 cirka. svårt å säga exakt tid. men vi räknar med att kossorna blir släppta senast 20.00 Ha det gott. Kram

    SvaraRadera