lördag 7 maj 2011

spännande samtal...

Har precis suttit och lipat till "kvällen är din"
har blivit så blödig på senare dar :)
Ett program helt i min smak, människor som ställer upp för andra får äntligen nått tillbaka.. tycker det är så roligt att se hur otroligt glada dom blir och man ser verkligen lyckan i deras ögon! Fantastiskt program!

Idag har jag & Leo varit på Lindas jobb å hälsat på, Leo fick plantera solrosor som han ska ge till morfar Janå i present!
Jag & Linda fick även köpt andra presenter till honom!
Har även varit hos Emma idag, hon bjöd mig å Leo på middag, tack så mycket hjärtat!
skönt att slippa laga mat :)
Saknar dig massa Emma ska du veta, nu får vi skärpa oss och försöka ses lite oftare!

Imorgon blir det dop för lille Ted :)
Så jag & Leo ska åka dit!
Efter dopet blir det kalas för Janå så imorgon går det i ett men skönt att man har nått att göra för då går tiden lite fortrare till älsklingen kommer hem!

På måndag väntar jag ett spännande samtal..
Men det betyder ju också att jag måste ha bestämt mig vilket jag inte har!!!
Jag vill bara ha min älskling här så jag har någon att prata med, i slut ändan så är det ju jag som måste bestämma men skönt att höra vad han tycker!
Jag är verkligen jätte kluven, får sätta mig å göra en för och nackdel lista :)

Nu blir det film och rosévin.
ha en underbar kväll!
puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar