måndag 8 november 2010

Ung & bortskämd

Idag har jag jobbat men är fortfarande trött efter helgen, så imorgon hoppas jag att Leo sover länge för då är jag ledig :) Ikväll hade Leo feber så jag hoppas han är frisk till imorgon för då ska vi umgås med Ida, men skulle han fortfarande vara febrig så får vi träffas hemma hos mig!

Nu kollar jag på det nya programmet på 1:an (ung & bortskämd) Att man kan blir så bortskämd som dom blir, skulle inte ens vilja bli det, Känns så j*vla gött att kunna stå på egna ben å ha ett eget liv å inte behöva leva på mamma & Pappa. Ska aldrig skämma bort Leo på DE viset när han växer upp tycker det är viktigt att veta att livet inte är en dans på rosor och att man inte kan glida med på ett bananskal.. men det är min åsikt! Tycker det är viktigt att han lär sig hjälpa till hemma för när han väl flyttar hem ifrån så tänker ju inte jag komma hem å städa hos honom som vissa mammor på detta programmet gör!

Nu ska jag mysa i soffan!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar