tisdag 23 november 2010

Sjuka

Har två pojkar här hemma dom är magsjuka, än så länge har iaf jag klarat mig å hoppas verkligen jag fortsätter hålla mig frisk!
Imorgon skulle jag ha jobbat men får vara hemma å vabba eftersom Claes inte känner dig bra å inte klarar av att ha Leo hela dagen, då nu är jag ledig en vecka, känns lite väl länge då jag har sagt till dom att dom kan ringa in mig om det skulle behövas på måndag & tisdag! Helgen kan jag ju inte för om vi är friska tills dess så ska vi ju på semester :)

Ska strax försöka sova för jag har en känsla av att Leo kommer vakna inatt av att magen krånglar, har ju varit JÄTTE lös i magen nu på kvällen är nästan som vatten å haft jätte ont så troligtvis får jag gå upp med honom inatt!

Sov gott!
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar