fredag 12 november 2010

Min stackar lille prins...

Min stackars lille prins har jätte jobbig hosta, nu på morgonen har han hostat så han spytt :( verkar inte som den hostmedicinen hjälper som vi har hemma.. Får åka till apoteket när Claes kommer hem sen å kolla om dom har något annan man kan ge honom!
Idag va tanken att vi skulle träffa min mamma, åka med henne å handla men känns inte som jag vill dra ut Leo när han inte mår så bra, får se om hon vill komma hit på en kaffe istället!

Ikväll blir det fredags mys framför Idol, bara ta den lugnt för imorgon bitti är det jobb igen, segt att jobba helg men jag klagar ju inte när lönen kommer! Trivs bra på jobbet så det känns inte så hemskt att åka dit!
Nu ska jag passa på att vila medans Leo sover!

Ha en underbar helg å en fortsatt bra dag!
Puss & ram

1 kommentar:

  1. Vet inte vilken hostmedicin ni har men vi fick Molipect till Mikas hosta! Den hjälpte på några dagar på honom iaf, det kanske också är nåt för Leo? Mika hade mycket tung hosta med slem.

    SvaraRadera