onsdag 10 november 2010

lite av varje..


Idag har jag jobbat, trodde jag skulle bli hemma för jag hade as ont i axlarna när jag vaknade plus att jag hade ont i ena armen sen tidigare och inte nog med det så va Leo febrig med, men jag tvingade iväg mig själv till jobbet å Claes va hemma å "Vabbade" Gick jätte bra på jobbet trots omständigheterna!
Claes hade varit JÄTTE duktig när jag jobbade, han hade tvättat berget med tvätt & lagat jätte god mat! Älskar dig mitt hjärta!
Nu ska jag inte klaga på att han aldrig gör något hemma för nu har han bevisat motsattsen, han kan ju om han vill :)

Imorgon jobbar jag kvällen så Leo behöver inte vara på dagis, hoppas verkligen han mår bättre imorgon så vi kan hitta på något roligt! Funderar på att gå till någon lekplats här i närheten så Leo får leka av sig lite eller kanske åka å hälsa på min mamma om hon är hemma, vilket hon säkert inte är för det är hon ju aldrig, jobbar ju jämt!

Nu ligger jag på soffan å kollar på "bonde söker fru"
Så jävla tråkigt egentligen men har jag väl börjat kolla på ett program så fastnar jag.
Så det blir la att jag sitter här varje Onsdag kl 20.00 :)
Om en stund börjat "efterlyst" ska kolla på det också sen får det nog bli sängen, är skittrött!

Ha en fortsatt trevligt kväll!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar