onsdag 3 november 2010

Ska bli så mysigt!

Nu börjar allt kännas lite bättre igen, allt som kändes jobbigt här om dagen känns mycket bättre!
Idag har jag jobbat, dagen blev inte riktigt som planerat men det va helt okej ändå. Dagarna går väldigt fort när man är på DV massa trevligt människor att jobba med!
Efter jobbet va det förflyttningsteknik, härligt att det bara va hälften av styrkan där.. men men nu vet vi hur man ska göra iaf, får la ha en genomgång med dom andra på nästa personalmöta!
Imorgon är det jobb igen å när jag slutar börjar min helg :) Ledig Fredag, Lördag & Söndag :D

Nu längtar jag massa till den 26 november då ska jag, Claes, Leo, Claes bror Jonas med familj, claes mamma & Pappa till Kristianstad ¨sova på hotell hela helgen, gå på julmarknad & äta julbord, ska bli så mysigt!! Ska bli så skönt att komma hemifrån lite å bara ha det gött!!!

Nu ska jag kolla på efterlyst efter det blir det sängen så jag orkar med jobbet imorgon!
Puss & Kram


Måste bara tillägga att Leo är världens underbaraste å jag älskar honom så enormt mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar