söndag 7 november 2010

Bita i det sura äpplet


idag mår jag som jag förtjänar, blev nog lite mycket av det goda igår och sen hemgång, tror jag somnade vid 5.30 & hemleveransen av Barn & Hund kom kl 10 :) jippi va sugen man va på att gå upp då, men bara att bita i det sura äpplet å gå upp å vara en go å glad mamma!
Hade mycket trevlig på kåken igår, grymt mycket folk! Å bra band som spelade!

Idag blir en lugn hemma dag, har städat lite granna men mer än så blir det inte!
Haft min syster & kusin på besök, Linda hade med sig en käpphäst till Leo som låter om man trycker på örat, den tycker han är rolig, springen omkring med den här hemma nu :)

Ikväll blir det "ensam mamma söker" och efter det "Beck" Mys söndag!
Imorgon är det jobb som vanligt så eftersom Leo ska sova lite middag nu kanske jag skulle passa på att göra det med!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar