lördag 28 augusti 2010

Sitter och väntar på att Emma & Peter ska komma! Idag är det Göteborgs crusing, å jag ska ut :) Ska bli så jäkla roligt komma ut!!!

Idag på morgonen va jag å tränade, va på Afro dans, första gången för min del men fan va roligt det va, måste gå på det igen :) Tiden gick jätte fort, nu för tiden när jag tränat så har tiden gått sssååååå långsamt å tröttnat efter 15 min men detta passet va roligt från början till slut!!

Igår fick jag för mig att jag skulle åka med Jessica & hennes syster + alla barnen till Nordstan, va nog den dummaste idén på länge! Man blev ju påmind om varför man inte varit där inne på 3 år, ALLDELES för mycket folk för min del, å dom sket fullständigt i om man hade barnvagn å ville komma fram, inte så lätt för oss med vagnar att smita förbi lite diskret utan folk får ju flytta på sig men i stan så gör inte folk det......!!!! Tur att kungälv finns :)

Ha en underbar helg!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar