måndag 30 augusti 2010

blandade känslor!




Idag har jag haft en heldag med Jessica & Theo, började med en lekstund på öppna förskolan, där barnen fick leka av sig, efter det blev det lunch på Bettans alltid lika gott med deras sallad, sen blev det handling på Maxi, fick kompletterings handla lite :)
Efter det åka jag å Leo hem till oss å började med maten, blev lax med skagensås,räkor, kräftor & potatis, blev riktigt gott!!
Nu på kvällen har Leo fått sig ett bad å nu ligger han å sover!
Själv sitter jag å kollar på fångarna på fortet å väntar på att älsklingen ska komma hem från innebandyn!
Imorgon börjar första dagen av inskolningen, blandade känslor kan jag säga, men för Leos skull så tror jag att detta kommer bli jätte bra, kommer ju inte vara där så jätte mycket sen med tanke på att jag jobbar mycket kvällar å helger, plus att det bara är en 56% tjänst!

Återkommer imorgon med information om hur det gick på inskolningen!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar