söndag 22 augusti 2010

Idag har vi haft en hemma dag som har bestått av städning av hela lägenheten, så skönt att ha det gjort, har även hunnit med en kaffe med grannarna också :)

Igår va vi på dop för lille söta Mika (Leo´s kusin) jätte fint va det!
När vi kom hem bestämde vi oss för att grilla med grannarna och jessica, Molle, Theo, Gabbe & Vilda. Och på kvällen spelade vi spel.. Hade jätte trevligt, har inte skrattat så mycket på länge!

Imorgon ska jag på arbetsintervju, börjar bli lite nervös nu men jag tror att det ska gå bra, och efter det ska vi iväg och kolla på ny bil.. :) *längtar*

Nu ska jag passa på att vila lite när Leo sover!
Ha en fortsatt trevlig söndag!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. asså va det den dom kolla på.. hehe, vilken färg ska dom ha då?? inte för att jag går sååå ofta med Ida, men ändå.. hehe... Vet inte ens om det blir en sån, ska åka in nån dag å se va den igentligen kostade, C sa nått om att den lila på babyproffsen kosta typ 3500 kr men det vill jag allt se innan jag tror på det.. en ska ju kolla på våran vagn på torsdag så håller tummarna att hon vill ha den.. KRAM

    SvaraRadera