söndag 8 augusti 2010

Jobbigt....

Hej hej!


Har varit 2 jobbiga dagar med Leo, började igår, vi åkte hem till Sissi & Stefan grillade jätte god mat, efter maten skulle jag natta Leo, å det tog lite mer än en timma (brukar ta max 5 min) Leo sov å vi spelade spel å drack gott, hade jätte trevligt, men när vi skulle in å lägga oss vid 4 så vaknade Leo å vägrade somna om han bara skrek helt hysteriskt så efter 2,5 timma när Claes har varit ute å gott med honom i vagnen så somnade han äntligen, sov i 2 timmar å vaknade igen.. då hade jag sovit 3 timmar & Claes 2 timmar, bestämde då att vi skulle åka hem, så hala dagen idag har Leo varit sur & grinig mest gråtit vägrat äta, haft ett rent helvete rent ut sagt, Nu när jag skulle lägga han började det igen, skrek helt hysteriskt tills han somnade, fattar inte vad som hänt, har ju bara varit å lägga honom i sängen med sin välling så har han ju somnat men dessa två dagar har han bara vägrat att somna.. :S så tröttsamt, men bara att kämpa på!!!


Imorgon börjar Claes jobba igen, får se hur detta blir hoppas verkligen att Leo sover ordentlig inatt så han är på bättre humör imorgon!
Tänkte nämligen att jag skulle åka en sväng till ikea å kolla på badrums möbler :) Men det gör jag ju inte om Leo inte är på humör!

Nu ska jag nog gå å lägga mig snart så jag får sova ut.. är skit trött!!
God natt!!
Puss & Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar