tisdag 10 augusti 2010

Jippi

Jippi, inatt sov Leo hela natten, hoppas att det bara va dom 2 nätterna som va jobbiga för honom å att han börjar sova bra igen :)
Idag på dagen ska jag nog bara vara hemma å greja, städa lite, ringa samtal, klippa & bada Leo, å gå promenad med Castor.
Å ikväll ska jag hem till Jessicas mamma Susanne på tupperware party, kan bli dyrt.. haha!!

Idag är det exakt 3 veckor kvar till inskolningen av Leo.. börjar faktiskt längta dit nu, för Leo´s skull! Han kommer nog ha det roligare där på dagarna än att vara hemma med mamma, tror han tycker det är roligare att leka med barn i samma ålder än att vara med mig!!
Men jag kommer sakna ihjäl mig på dagarna :(

Nu får jag nog sätta igång å klippa lilleman!
Ha det så bra!
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar