torsdag 29 april 2010

allt känns skit!

Min ögonsten!
Älskar dig av hela mitt hjärta!


AAAJJJ!!!! Inte min dag idag!!!!!!! Vill bara gå å lägga mig å dra täcker över huvudet! Men istället får man vara stark för Leo´s skull! Vill också kunna må dåligt men just nu känns det som man inte kan göra det!
Är så mycket som snurrar i mitt huvud nu för tiden, allt känns bara jobbigt! Vill bara gråta hela tiden.. Men som sagt istället får man vara stark å hålla allt inom sig! Vet inte ens om man orkar prata om det, kanske är bäst att hålla det inom sig å hoppas att allt löser sig så behöver man inte belasta någon annan med min problem å tankar! Så får det nog bli!
Jag är stark jag klarar det här!!!
Allt kan ju bara bli bättre i af få se det positivt!!

Va bara tvungen att skriva av mig lite!!
Vill inte att ni ska tycka synd om mig det va inte tanken med inlägget men ibland är det bara skönt att skriva av sig!
Detta är min blogg å där skriver jag vad jag vill, det är det som är tanken med denna bloggen!

Funderar på om jag skulle åka iväg en sväng, för det känns som Leo är bättre, tänkte jag skulle åka till Claes jobb å hämta Castor så behöver inte han vara med det hela dagen! Så får det bli!!
Hoppas ni har en bättre dag än jag!!
puss & kram

1 kommentar:

  1. Ja nu får han allt bli frisk lilla pyret, tycker synd om er som MÅSTE vara inne, det e ju inte säskilt kul faktiskt..

    Vill bara säga att det e bara å ringa om det e nått, så vet du det:)

    Kram på er!

    SvaraRadera