fredag 23 april 2010

skit...

Dagen började inge bra alls, Just nu känns allt bara skit med jobbet klarade inte av att vara kvar där! Å nej det är inte för att jag är lat jag inte klarar av det med men det som vet hur jag har det på jobbet förstår nog, vill inget hellre än att jobba men inte med det jag håller på med nu!! Jag vill ha ett nytt jobb som jag kan trivas på å allt funkar som det ska!!
Åkte i af hem å hade en underbar dag med min lilla familj å då kändes allt genast mycket bättre!

Nu ikväll har jag haft en mys kväll med Leo, systrarna å Anton! Käkat fruktsallad & kollat på "så ska det låta" Tack för sällskapet!

Imorgon har Claes mekdag på kåken så då blir jag å Leo ensamma igen.. får se vad man hittar på för någonting, är städdag här i området men kan ju inte göra så mycket när jag måste ha Leo med mig men man kan ju alltid gå upp å vara lite social i af!

Nä om man skulle gå å lägga sig kanske??
Börjar bli lite trött faktiskt!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar