torsdag 1 april 2010

eget rum

I natt har Leo sovit i eget rum, funkade jätte bra tills han vaknade kl 4.30 å ville ha välling men vägrade å somna om i sitt rum, tog med honom in till vårat sovrum å försökte natta honom i våran säng men det ville han inte heller, blir väl konstigt för honom han har ju aldrig sovit i våran säng.
Får göra ett nytt försök med hans rum inatt å hoppas på att han sover hela natten.
Hade ju ställt in en babyvakt i hans rum för att jag va rädd att jag inte skulle höra honom när han inte ligger i samma rum, men när han skrek så va det inte genom babyvakten jag hörde honom, tycker det är så kasst den är inte ens ett år gammal å funkar när den själv vill, kan ju aldrig lita på den !
Fick hem en crosstrainer igår också, började lite försiktigt med 10 min ville se hur mitt knä kändes efter, å det gick jätte bra, så idag får jag nog utöka tiden.. så skönt att kunna träna hemma :) ska även till friskis & svettis idag :)

Nu är det påsk igen, förra året när det va påsk låg jag inne på förlossningen å påskdagen kom våran älskade lille prins. Men påsken va senare förra året så han blir inte ett fören om 2 veckor :)
Denna påsken har vi inte så mycket planerat mer än att på Lördag ska vi hem till Claes föräldrar å äta påskmiddag å efter det ska vi umgås med Gerry, Emelie & Loke, ska bli så trevligt! :)
Vad ska ni hitta på under påskhelgen?

Om man skulle underhålla Leo en stund å sen kanske gå ut å gunga lite.
ha en bra dag!

Passa på att önska alla läsare en Glad påsk!

1 kommentar:

  1. Va allt kl å se er tre idag:) Kännde allt att det var VÄLDIGT längewsen man träffade claes... Å leo me sina söta röda kinder..hehe..

    Hade tänkt börja att lägga theo i eget rum också kanske, har hört att det ska vara sååå mycket bättre men får se hur vi gör, hans rum är ju oftast mycket svalare än vårat så han kanske skulle trivas bättre där inne, vem vet...

    Kram på er alla tre!!

    SvaraRadera