tisdag 13 april 2010

Heldag



Igår hade jag en helt underbar dag med Ida, Jessica & Theo, började med att vi gick från mig ner till kungälv, jag skulle ner till Lindex å kolla på lite grejer till Leo, hittade 2 body & ett par byxor, gick även in på småtufft å köpte ett Diesel skärp till honom :) Blev så cool i sina nya kläder :)
Efter shoppingen gick vi å åt lunch på Bettans!
Gick bort till Ankdammen å möte Stephanie å barnen, Leo fick gungat lite innan vi allihopa gick hemåt igen.
Jessica & Theo stannade här en liten stund innan dom åkte hemåt, verkligen en heldag i det underbara vädret!

Fick ett ryck igår å åkte till skopunken å handlade 3 par skor till Leo.. va verkligen behövligt, hade bara vinter kängor innan, blir lite varmt nu när våren äntligen är här!!

Nu ska jag klä på mig å Leo så får det bli en dag i solen idag med :)
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar