söndag 2 maj 2010

Älskar detta vädret!

Har precis gått en lång promenad nu på morgonen, så skönt att komma ut i det underbara vädret!
Och nu ligger Leo i sin vagn å sover på utsidan :)
Claes & Castor ligger också å sover, dom har inte gått upp än! bara jag som är morgonpigg idag!

Senare kommer min syster hit å passar Leo en stund så jag å älsklingen kan åka upp till huset å greja lite! Måste röja på tomten, så det ser fint ut IFALL det skulle (mot all förmodan) bli visning!

I fredags va jag på Vikingamarknaden med Jessica & Theo, å Ida gick med en stund också, mötte Jessica kl 11.30 i kungälv å va la inte hemma förrän 16.30.. fattar inte var tiden tog vägen, kändes inte som vi gick där så länge!
Fick handlat ett regnskydd till vagnen & en handläska till mig Billigt å bra ;)

Nu ska jag gå in å väcka Claes & castor.
Ha en underbar söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar