torsdag 6 maj 2010

Underbara dag!!

Idag har jag haft en helt underbar dag med Jessica, Bodil å barnen.
Mötes vid Öppna förskolan i Ytterby å gick därifrån med alla andra föräldrar & barn, gick till ett ställe å kollade på Får & lamm, va så söta! Å satt i solen i fikade, Bodil hade med sig en filt som vi satt på för oss själva å mös å bara njöt av det underbara vädret!
Efter det gick vi till City Gross å handlade lunch som vi sen gick hem till Bodil å åt, barnen fick leka en stund också innan det va dags att ge sig hemåt!
Tack för denna underbara dag.. Bästa dagen på länge!!
Är så glad att jag träffat er! <3

Resten av dagen har inte varit lika bra, Oldsen är det problem med som vanligt & min bil har startmotorn lagt av på, så nu är jag bil lös!! :( Så imorgon blir det till att gå ner till kungälv för Leo ska till tandläkaren.
Men det är kanske bra att bilen är trasig för då får jag ju massa steg :) Idag blev det 7200 så än så länge så håller jag ju 7000 som jag sagt, men inom kort hoppas jag på att kunna utöka till 10000 om dagen.. men jag får ta en dag i tagen klara jag 7000 så är jag nöjd!

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. fasen va tråkigt med bilarna:( Hoppas dom går å fixa...

    Ja det var allt den bästa dagen på länge igår, tur att det inte va idag med denna blåsten.. Idag blir det inte många steg för min del tror jag, VILL INTE ut i detta vädret då kommer man la vara som tummelisa å flyga bort med vinden... hehe..

    Ha en bra helg.. KRAM!!!

    SvaraRadera