söndag 9 maj 2010

lite om helgen...

Bjuder på lite bilder på min underbara son :)
Korten i sandlådan är från i fredags när vi va hos min mamma å hälsade på!






Hejsan!!

Då va det söndag å imorgon ska älsklingen jobba igen, varför ska helgerna gå så otroligt fort??
Men det har i af varit en bra helg!
I Fredags va vi uppe vid huset en sväng å grejade lite, Erika & Anton va också med å på kvällen satt vi här hos oss å drack lite cider, för min del blev det bara en för jag skulle upp å jobba på lördagen.
Gick å la mig tidigt å som andra att å spelade PS2.
Som skrivit så jobbade jag lördag morgon, dock bara 8-11 men det är ju något i af, å skönt att jobba å försöka komma in i det igen, va ju JÄTTE länge sedan jag va där!
När jag kom hem städade vi hela lägenheten så nu är det jätte fint här hemma, undra hur länge det är det?? Efter städningen åkte vi hem till Gerry, Emelie & Loke, Käkade middag å hade det trevligt!
När vi kom hem gick vi över till en av grannarna å drack cider/öl å tjötade! Mycket trevligt det med. Tur att man har så underbara grannar :)

Idag blir det nog en tur ut till svärföräldrarna, å ikväll blir det väldigt lugnt!
En godispåse å wallander!

I fredags gick jag över 8000 steg men igår å idag blir det nog inte lika många!!
Helgerna blir det som det blir, kör stenhårt på vardagarna istället!!
Hur går det för dig Jessica??
Ta en promenad i veckan eller??

Ha nu en fortsatt trevlig söndag!!

1 kommentar:

  1. han e ju bara såå cool i sin fina skinn jacka <3 hihi söta plutten :)

    SvaraRadera