onsdag 5 maj 2010

det va denna dagen det...

Idag har jag & Leo varit i Kode å hälsat på mamma, Va på lekplatsen en stund sen gick vi en promenad i det fina vädret å efter det käkade vi lunch!
Efter lunchen åkte vi in till kungälv å hämtade Erika så hon kunde övningsköra, tog oss en tur till adenmarks å kollade på jacka!! Å nu är jag hemma, tänkte jag snart skulle börja med maten.. men va ska man göra?? alltid samma problem, har verkligen idé torka va det gäller mat!!

Ikväll ska älsklingen på möte på kåken så då tänkte jag faktiskt jag, Leo & castor kanske kunde gå en sväng i fontin, har börjat ha en stegräknare på mig å jag ska upp i minst 7000 steg å ska jag lyckas med det idag måste jag nog gå en promenad. Så jäkla tråkigt att gå själv bara, eller själv är jag ju inte men tråkigt att inte ha någon att prata med!!

Ha en super bra dag!!
Puss & Kram


1 kommentar:

  1. min räknare står på 8415 nu, inte det bästa men bra iaf:)

    Detta ska vi klara minst 7000 steg e det sagt, tänk va slimmade kroppar vi får..hahaha.. Värsta e bara att jag ätit en kanelbulle till:( å skulle inte förvåna mig om den andre slinker ner sen me..hehe ,tur att jag dricker vatten till;) hehe.. Kram på dej vännen, tack för idag, så kul å träffa dej å bodil, det värmer så gott i mitt hjärta <3

    SvaraRadera