fredag 1 oktober 2010

Villervalla




Idag när jag, Leo & Linda hade varit hos läkaren med Leo gick vi förbi en Villervalla affär å va bara tvungen att köpa ett par jeans till Leo eftersom han varit så duktig hos läkaren (han behöver jeans också) Måste åka dit snart igen, dom hade även en affär lite längre bort där dom hade tidigare kollektioner för reducerat pris men dom öppnade inte förrän 12 å vi va där 11.30 så vi gick aldrig in där men måste dit å kika någon dag!

Idag har Claes pokerkväll med grabbarna så jag å Leo ska ha en mys kväll hemma, Erika & Anton kommer hit å myser med oss också :)

Nu har jag äntligen fått mitt schema på jobbet så jag börjar på det på måndag, skönt att börja schemat med 2 lediga dagar plus att jag varit ledig idag å hela helgen så 5 dagar ledigt i streck inte helt fel :)

Blev tyvärr inga bilder på klänningen jag hade på bröllopet, eftersom det jämt är jag som tar kort så är jag ju aldrig med själv.... får ta ett kort nästa gång jag har den på mig :)

Tänkte faktiskt jag skulle tända ett ljus i fönstret kl 20.00 idag till minne av Elin Krantz som blev mördad i Göteborg för några dagar sedan. Gör det du med!!!!
Skänker en tanke till hennes familj å alla andra som kände henne, detta är fruktansvärt! Sånt här ska bara inte få hända! Vila i Frid Elin!

Ha en underbar kväll å glöm inte tända ett ljus i fönstret om ni ändå sitter hemma!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar