måndag 4 oktober 2010

Livet är förändrat föralltid

Idag har jag & Leo varit på Öppna förskolan, där träffade vi Jessica, Theo, Nathalie, Nellie, Josefina & Linnea.. hade mycket trevligt!
Sen blev det BVC, hade inbokad tid för ett läkarbesök som alla barn på 1,5 år får, så dom tog en vikt på honom, mätte honom å sen fick han spruta i benet, ha va så duktig, gnällde till lite precis vid sticket!
Sen åkte vi och Jessica & Theo ner till Bettans och handlade lunch som vi tog med och åt hemma hos mig, när vi hade ätit färdigt kom Ida på besök, va jätte länge sedan vi sågs så det va jätte roligt att hon kom förbi, magen hade växt massa sen sist, så fin med din jätte mage :)

Imorgon är jag också ledig så då blir det nog en date med Jessica & Theo, hoppas på att få hembakade bullar!! :) Mums!! :)

Kollade på "16 and pregnant" på MVT förut, brukar kolla på det ibland å i nästan alla avsnitt så säger dom att dom trodde inte att det skulle vara så tungt att bli mamma, men va f*n tror dom att det är en dans på rosor jämt, tror f*n att det är tungt å en jätte omställning, å man kan inte leva som man gjorde innan man blev gravid.
Bara att inse att livet är förändrat föralltid!!
Men till det bättre kan ju jag tycka!
Det har varit JÄTTE jobbigt vissa dagar att ha barn, å andra är hur underbara som helst det gå upp å ner från dag till dag, men jag verkligen ÄLSKAR livet som mamma till min underbara son Leo :)

Nu blir det vikning av tvätt framför "bigest loser Sverige"
Ha en underbar kväll!!

Puss & Kram
Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar