fredag 29 oktober 2010

Vill bara att allt ska få ett slut...

Idag trotsade vi vädret å gav iväg, hämtade först syrran sen åkte vi ner till vikingamarknaden i Kungälv där vi även mötte upp Jessica, Fina & Barnen, käkade lite lunch på bettans å sen kikade vi en stund på marknaden, inte mycket att ha som vanligt!!

Fan va besviken jag är på vissa människor just nu, trodde verkligen att detta skulle bli bra, men det blev bara värre för min del iaf, mår mycket sämre nu än vad jag gjorde innan..
Du påstår att du inte kan sova på nätterna för att du mår dåligt, tänk då på oss hur tror du att vi mår egentligen, du sätter oss i en jävligt jobbig sits å när vi fixar det åt dig så gör du det bara värre!
Har ni problem med någonting så har vi sagt att ni ska höra av er men inte ens det kan ni göra utan ni säger det till mig när JAG ringer!!!! Orkar snart inte mer, detta tar alla mina krafter å all min ork, orkar inte vara orolig längre, vill bara att allt ska få ett slut nu!!!

Ha en trevlig helg gott folk!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Ursch jag lider verkligen med er... JAg förstår precis hur det e... Du borde ge dom e jävligt hård spark där bak.. Inte erat problem att do msabbar det för sig, då får dom la fixa det på annat vis tycker jag.. Ursch hatar sånt.. Hoppas nu att allt löser sej..

    Ring om det e nått <3
    Puss puss

    SvaraRadera