fredag 15 oktober 2010

Nu är det fredagsmys..

Leo ligger ute i vagnen å sover så nu passar jag på att skriva lite här.
Igår kväll kom Claes hem igen, han har ju varit i Stockholm sen i Tisdags så jag å Leo har varit själva, har gått jätte bra men idag känner jag verkligen av att jag börjar bli ganska trött å bara tanken på att jag ska jobba hela helgen gör mig ännu tröttare :(
Ikväll blir det FREDAGSMYS med min lilla familj :) Underbart ska det bli!

Nu på morgonen har jag fått tvättat vårat BERG med tvätt.. fattar fan inte varför man ska vänta tills typ ALLA kläderna ligger i tvätten innan man tvättar, blir så mycket tvätt då :(
Men nu är det äntligen gjort iaf!
Ida har varit å hälsat på idag, mycket trevligt, åkte ner till Kungälv en sväng å handlade lite å käkade lunch :)
Nu ska jag passa på att slappa på soffan!!
Ha en underbar helg!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar