onsdag 27 oktober 2010

Ångest :)


Äntligen har jag fått beställt min älskade Iphone 4 :) Va ju en veckar leverans tid på den så den kommer förhoppningsvis på Fredag annars i början av nästa vecka :) LÄNGTAR :)

Igår va jag, Ida, Jessica & Josefina på Ullared, gjorde slut på massa pengar, Har lite ångsest idag kan jag lova men massa saker fick jag handlat :)
Leo fick 3 par jeans som va alldeles för stora, 2 tjock tröjor, 5 tunnare tröjor, ett fodrat regnställ, massa strumpor & kalsonger.
Köpta ny badrumsmatta, matchande handdukar & duk, ljuslyktor & värmeljus! Blev jätte mysigt på toa nu!
Jag köpte en pyjamas, trosor & strumpor till mig själv.
Claes fick kalsonger & ett fint "pappa"ljus i förtidig farsdag present!

Idag är jag hemma från jobbet, ont i huvudet, mår illa & känner men allmänt hängig!
Men har ändå fått gjort lite nytta här hemma, dammsugit & håller på att tvätta!
Dags att gå upp till tvättstugan igen sen börja med maten, tacos blir det idag!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar