fredag 17 september 2010

svårt att inte börja gråta



Idag va det svårt att hålla tillbaka tårarna när jag lämnade Leo på dagis, herregud va ledsen han blev, han fattade ju va som va på gång innan jag ens sagt hej då, stod å hängde vid dörren å ville inte gå in till dom andra barnen, det räckte att jag sa " Nu måste mamma gå" så började han stor gråta, men det va ju bara att vara stark som mamma å säga hej då och gå där ifrån!
Men jag tror & hoppas att han leker å har roligt nu å inte alls tänker på mamma!

Om en liten stund får jag besök utav Jessica, Theo, Josefina, Linnea, Nathalie & Nellie, ska bli trevligt så slipper jag sitta alldeles själv å sakna Leo.. men jag lär ju sakna honom ändå när dom andra har sina barn med sig å min egna inte är hemma ..!

Nu har jag jobbat mina 3 kvällar denna veckan å det har gått kanon, funkar jätte bra, är ju egentligen meningen att jag ska gå bredvid månade ut men igår jobbade jag själv å det gick jätte bra så nu tror jag att jag kan kvällsturen, nu blir det dagturer resten av månaden!

Nä om man skulle städa lite här hemma innan folket kommer!!
Puss & Kram

Måste bara förklara en sak, många som har frågat varför jag har Leo på dagis och jag är hemma men det är ju så att han håller på att bli inskolad så detta är sista dagen med inskolning så nästa vecka börjar han på riktigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar